Уважаеми
клиенти,промоцията която направихме за Grabo.bg не е направена с цел
печалба,това е допълнителна реклама на заведението.Хората,които ни посещават
редовно знаят,че не страдаме от липса на клиенти,точно обратното-често се
случва да нямаме свободни места.Резултатът от кампанията в Grabo.bg е,че повече
от 2800 души си купиха офертата(рекорд за Варна,през тези месеци от
годината),което е една отлична оценка за нашия труд.Логично е,че няма как да се
обслужат толкова хора за 2-3 дни,затова срокът за консумиране на ваучерите е до
края на месец май!Условията на ваучерите са описани много ясно,и са
задължителни за спазване.Поръчки и резервации за същия ден не се приемат,а за
следващи дни-ако има свободни места!Молим всички клиенти за разбиране и
толерантност.
А защо продавате толкова ваучери след като не смогвате да ги обслужите? По този повод, реших да си взема пиците за дома (без да ви натоварвам с обслужване, заемане на места и миене на прибори), нооооо отново, не може....трябва да се чака 2 дни. Не съм доволна от отношението ви към Клиента, и затова не смятам да посещавам вашето заведение. Едва ли коментара ми ще ви трогне, все още обслужването ни не е достигнало нивото на развитите страни....жалко.
ОтговорИзтриване